Ultimele Filme :

Saints and Soldiers 2 Airborne Creed 2012 Online Subtitrat

  
Acest film Saints and Soldiers: Airborne Creed online a fost o dezamăgire trist .. Originale “sfinți și îngeri” (2003) a fost un mare Doilea Război Mondial film. Am așteptat asta o să fie mult mai bine. Începe bine, dar în curând vă permite să știți că este cu buget redus.Interimar a fost slab în cel mai bun. Trebuie să recunosc că nu l-am vazut tot drumul prin. După primele 40 de minute, sau cam asa ceva, am realizat că am putea face ceva mai bun cu timpul meu, cum ai avea dintii mei tras.


Deci, poate după ce am rupt discul în bucăți mici tinny, filmul a fost mai bine. Acest film este mai mult decat comic serios. Deci, daca nu ai timp si bani de pierdut, ma uit original si lasa aceasta să moară de o moarte lentă și dureroasă …

Saints and Soldiers: Airborne Creed (2012)
Rating IMDB: 5.4/10 din 930 voturi
Gen: Razboi
Regia: Ryan Little
Durata: 94 minute
Actori: David Nibley | Jasen Wade | Corbin Allred | Randy Beard | Curt Doussett
Distribuie si la prieteni: :

Posta un commento

 
FilmeBuneSubtitrate : HDFilmeBune | Seriale | Filme HD
Copyright © 2014. OneHDfilm - All Rights Reserved
Created by Sandu It-Ro Dmca
Filme si Seriale in HD subtitrate cele mai noi. Copyright
2014 © HDfilme-bune Speed Test I Google Chrome I Mozilla Firefox I Opera I Flash Player I Codec Audio I | www.hd-filmebune.com http://www.hd-filmebune.com/ | DMCA |: