Ultimele Filme :

Vanish 2015 Online Subtitrat

 
O tânăra a fost răpită şi prins într-o călătorie plină de crimă şi haos. O fată tânăra acuzată de furtul de gloanţe dintr-un arsenal plăteşte preţul final în mâinile unui boss mafiot nemilos. În urmă acestei tragedii, crimele încep să apar cu o frecvenţa alarmantă  



A kidnapped young woman is forced on a road trip full of murder and mayhem that takes place entirely in her captor's getaway van.

VANish
Anul:2015
Gen:Actiune, Crima, Groaza
Regia:Bryan Bockbrader
Actori:Danny Trejo, Maiara Walsh, Tony Todd, Joe Davis, Hope Diaz, Austin Abke, Denise Dorado, Bryan Bockbrader, Angela Robitaille, Adam Guthrie, Luis Deveze, Katherine Joan Taylor, Dan Brunker, Michael Mendoza
Distribuie si la prieteni: :

Posta un commento

 
FilmeBuneSubtitrate : HDFilmeBune | Seriale | Filme HD
Copyright © 2014. OneHDfilm - All Rights Reserved
Created by Sandu It-Ro Dmca
Filme si Seriale in HD subtitrate cele mai noi. Copyright
2014 © HDfilme-bune Speed Test I Google Chrome I Mozilla Firefox I Opera I Flash Player I Codec Audio I | www.hd-filmebune.com http://www.hd-filmebune.com/ | DMCA |: